150 kr inklusive moms och frakt

Innehållsproducentens bästa vän!

I boken “Content marketing för alla” gav författarna dig allt du behövde för att lyckas med din content marketing – från strategi och planering till hantverket och uppföljningen.

Nu kommer Pontus Staunstrup ut med en uppföljning, ”Contenthandboken”. Det här är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder, grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation. 

Den här boken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet, kommer du ha nytta av den här boken. Riktigt bra innehåll behövs överallt!

Pontus är digital strateg med fokus på content strategy/marketing. Till vardags hjälper han företag med digital strategi, content marketing, sociala medier, native advertising och annat inom digital marknadsföring och kommunikation. Ofta handlar det om att se till att företag och organisationer når sina målgrupper med relevant och värdeskapande innehåll.

Han tar fram strategier, analyserar målgrupper, skapar effektiva processer för att producera och sprida innehåll i olika format och kanaler.

Pontus är också en flitig föreläsare och lärare inom bl.a content marketing. 

Här beställer du boken hos oss. Den finns också på Bokus, Adlibris och överallt där böcker säljs.

Pontus Staunstrup

Pontus Staunstrup

Pontus är en av Sveriges ledande experter på Content/Inbound marketing, Account Based Marketing samt Sociala medier. För det mesta arbetar han med B2B-företag, men han har även stor erfarenhet av att arbeta med konsumentföretag och olika sorters organisationer.

Pontus är en flitig och efterfrågad föreläsare och lärare i hela Skandinavien i ämnen som content marketing, account based marketing och sociala medier. Han skriver även en hel del på samma tema på egna bloggen staunstrup.se.

Det här tycker läsarna om Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Contenthandboken recenseras av Bibliotekstjänst lektör Louise Sverud som ger boken betyg 4, vilket är Mycket bra, snäppet under briljant. Så här skriver hon bland annat: "Contenthandboken handlar genomgående om content – vad det är, vad det kan bestå av och vilka...

läs mer
Tony Hammarlund om Contenthandboken

Tony Hammarlund om Contenthandboken

Den här boken passar såväl nybörjare som de som arbetat med att producera innehåll under lång tid. Även om jag skapar mycket innehåll så är det alltid lika roligt att få inspiration och nya idéer. Det är riktigt inspirerande läsning och det finns mängder med bra...

läs mer
På pall i Tallinn

På pall i Tallinn

Med buss 35 från Viru Kesku tog vi oss lite öster om Tallinns centrala delar för att hälsa på vår tryckare, Printon. Viru Kesku är ett typiskt centrum i flera våningar, och tydligen mycket populärare än det mer nya Mall of Tallinn som ligger en hållplats läng med...

läs mer

Unboxing Contenthandboken

Lite nervöst var det nog när Pontus Staunstrup tog tag i första lådan med sin nya bok, för att se om det blivit som han tänkt sig.

Och ja, han verkar nöjd, det blev precis som han hade tänkt sig.

Vi bläddrar i Contenthandboken

Det här är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder och grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation. Contenthandboken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet, kommer du ha nytta av den här boken.
Riktigt bra innehåll behövs överallt!