150 kr inklusive moms och frakt

Innehållsproducentens bästa vän!

I boken “Content marketing för alla” gav författarna dig allt du behövde för att lyckas med din content marketing – från strategi och planering till hantverket och uppföljningen.

Nu kommer Pontus Staunstrup ut med en uppföljning, “Contenthandboken”. Det här är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder, grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation. 

Den här boken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet, kommer du ha nytta av den här boken. Riktigt bra innehåll behövs överallt!

Pontus är digital strateg med fokus på content strategy/marketing. Till vardags hjälper han företag med digital strategi, content marketing, sociala medier, native advertising och annat inom digital marknadsföring och kommunikation. Ofta handlar det om att se till att företag och organisationer når sina målgrupper med relevant och värdeskapande innehåll.

Han tar fram strategier, analyserar målgrupper, skapar effektiva processer för att producera och sprida innehåll i olika format och kanaler.

Pontus är också en flitig föreläsare och lärare inom bl.a content marketing. 

Här beställer du boken hos oss. Den finns också på Bokus, Adlibris och överallt där böcker säljs.

Pontus Staunstrup

Pontus Staunstrup

Pontus är digital strateg med fokus på content strategy/marketing. Han arbetar som Account Director på Content marketing-byrån Brand Movers, där han hjälper företag och organisationer att nå sina målgrupper med relevant och värdeskapande innehåll.

Pontus är en flitig och efterfrågad föreläsare och lärare i hela Skandinavien i ämnen som content marketing, account based marketing och sociala medier. Han skriver även en hel del på samma tema på egna bloggen staunstrup.se.

Det här tycker läsarna om Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Contenthandboken recenseras i BTJ-häftet nr 7, 2020. Lektören Louise Sverud ger boken betyg 4, vilket är Mycket bra, snäppet under briljant. så här skriver hon bland annat: "Contenthandboken handlar genomgående om content – vad det är, vad det kan bestå av och vilka format som finns. Staunstrup...

läs mer
Tony Hammarlund om Contenthandboken

Tony Hammarlund om Contenthandboken

Den här boken passar såväl nybörjare som de som arbetat med att producera innehåll under lång tid. Även om jag skapar mycket innehåll så är det alltid lika roligt att få inspiration och nya idéer. Det är riktigt inspirerande läsning och det finns mängder med bra insikter att ta med sig som...

läs mer

Och nu har vi ju sommarpaketet för 340 kr , eller varför inte använda vår 30 kr rabatt med koden sommar2020 #rabatt #content #contenthandboken ...

Posted @withregram • @staunstrupdigital Just nu kan du spara 30 kr när du köper Contenthandboken hos @apforlaget Ange rabattkoden ”sommar2020”. #contenthandboken #marknadsföring #kommunikation #kunskap #rabatt ...

#content #contentmarketing #contenthandboken Nu finns våra content-böcker att köpa på apforlaget.se, för 190 kr, inklusive frakt. Använd koden sommar2020. Eller slå till på Sommarpaketet, 340 kr för bägge böckerna, inklusive frakt!
I boken “Content marketing för alla” ger författarna Joakim Arhammar och Pontus Staunstrup dig allt du behöver för att lyckas med din content marketing – från strategi och planering till hantverket och uppföljningen.
Innehåll som är värdefullt för målgruppen är det bästa sättet att nå kunder – relationer, behålla befintliga och stärka varumärket.
“Contenthandboken” är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder, grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation.
Den här boken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål.
Riktigt bra innehåll behövs överallt!
...

Snabb leverans och bara några klick bort. Posted @withregram • @staunstrupdigital Stolt författare med rätt mugg. Köp #contenthandboken idag, länk i bion #contentmarketing #innehåll #marknadsföring #kommunikation #kunskap #läsenbok ...

Posted @withregram • @staunstrupdigital Mixa in lite kunskap mellan äggen, sillen och chokladen. Använd rabattkoden ”påskpris” när du köper Contenthandboken hos @apforlaget och betala bara 190 kr. Länk i bion #contenthandboken #innehåll #kunskap #marknadsföring #kommunikation #läsenbok ...

DOM GER OSS BRA RECENSIONER !!
”En riktigt bra bok för dig som skapar innehåll”. säger podden digital marknadsföring. "Mycket bra", säger bibliotekstjänst. "Det är lätt att ta till sig innehållet och använda det i praktiken.” #contenthandboken #content #mycketbra #nybok #recension
...

Nu finns det gott om tid att inspireras. Låt #contenthandboken hjälpa dig när du gör ditt innehåll. Fylld med tips och praktiska råd. Köp hos apforlaget.se eller på bokus och adlibris. Boken har fått höga betyg av kritikerna. contentmarketing #content #contenthjälp #kritikerrosad ...

Beställ idag hos oss eller där böcker säljs! #contentmarketing #contenthandboken ...

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Contenthandboken recenseras i BTJ-häftet nr 7, 2020. Lektören Louise Sverud ger boken betyg 4, vilket är Mycket bra, snäppet under briljant. så här skriver hon bland annat: "Contenthandboken handlar genomgående om content – vad det är, vad det kan bestå av och vilka...

läs mer
Tony Hammarlund om Contenthandboken

Tony Hammarlund om Contenthandboken

Den här boken passar såväl nybörjare som de som arbetat med att producera innehåll under lång tid. Även om jag skapar mycket innehåll så är det alltid lika roligt att få inspiration och nya idéer. Det är riktigt inspirerande läsning och det finns mängder med bra...

läs mer
På pall i Tallinn

På pall i Tallinn

Med buss 35 från Viru Kesku tog vi oss lite öster om Tallinns centrala delar för att hälsa på vår tryckare, Printon. Viru Kesku är ett typiskt centrum i flera våningar, och tydligen mycket populärare än det mer nya Mall of Tallinn som ligger en hållplats läng med...

läs mer
En månad kvar till Contenthandboken

En månad kvar till Contenthandboken

2016 kom första upplagan av "Content marketing för alla", boken som fyllde ett tomrum på den svenska marknaden. Det blev en succé, och det kändes självklart när författarna Pontus Staunstrup och Joakim Arhammar fick pris på Swedish Content Awards, som det årets bästa...

läs mer

Unboxing Contenthandboken

Lite nervöst var det nog när Pontus Staunstrup tog tag i första lådan med sin nya bok, för att se om det blivit som han tänkt sig.

Och ja, han verkar nöjd, det blev precis som han hade tänkt sig.

Vi bläddrar i Contenthandboken

Det här är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder och grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation. Contenthandboken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet, kommer du ha nytta av den här boken.
Riktigt bra innehåll behövs överallt!