150 kr inklusive moms och frakt

Innehållsproducentens bästa vän!

I boken “Content marketing för alla” gav författarna dig allt du behövde för att lyckas med din content marketing – från strategi och planering till hantverket och uppföljningen.

Nu kommer Pontus Staunstrup ut med en uppföljning, “Contenthandboken”. Det här är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder, grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation. 

Den här boken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet, kommer du ha nytta av den här boken. Riktigt bra innehåll behövs överallt!

Pontus är digital strateg med fokus på content strategy/marketing. Till vardags hjälper han företag med digital strategi, content marketing, sociala medier, native advertising och annat inom digital marknadsföring och kommunikation. Ofta handlar det om att se till att företag och organisationer når sina målgrupper med relevant och värdeskapande innehåll.

Han tar fram strategier, analyserar målgrupper, skapar effektiva processer för att producera och sprida innehåll i olika format och kanaler.

Pontus är också en flitig föreläsare och lärare inom bl.a content marketing. 

Här beställer du boken hos oss. Den finns också på Bokus, Adlibris och överallt där böcker säljs.

Pontus Staunstrup

Pontus Staunstrup

Pontus är digital strateg med fokus på content strategy/marketing. Han arbetar som Account Director på Content marketing-byrån Brand Movers, där han hjälper företag och organisationer att nå sina målgrupper med relevant och värdeskapande innehåll.

Pontus är en flitig och efterfrågad föreläsare och lärare i hela Skandinavien i ämnen som content marketing, account based marketing och sociala medier. Han skriver även en hel del på samma tema på egna bloggen staunstrup.se.

Det här tycker läsarna om Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Contenthandboken recenseras i BTJ-häftet nr 7, 2020. Lektören Louise Sverud ger boken betyg 4, vilket är Mycket bra, snäppet under briljant. så här skriver hon bland annat: "Contenthandboken handlar genomgående om content – vad det är, vad det kan bestå av och vilka format som finns. Staunstrup...

läs mer
Tony Hammarlund om Contenthandboken

Tony Hammarlund om Contenthandboken

Den här boken passar såväl nybörjare som de som arbetat med att producera innehåll under lång tid. Även om jag skapar mycket innehåll så är det alltid lika roligt att få inspiration och nya idéer. Det är riktigt inspirerande läsning och det finns mängder med bra insikter att ta med sig som...

läs mer

DOM GER OSS BRA RECENSIONER !!
”En riktigt bra bok för dig som skapar innehåll”. säger podden digital marknadsföring. "Mycket bra", säger bibliotekstjänst. "Det är lätt att ta till sig innehållet och använda det i praktiken.” #contenthandboken #content #mycketbra #nybok #recension
...

Nu finns det gott om tid att inspireras. Låt #contenthandboken hjälpa dig när du gör ditt innehåll. Fylld med tips och praktiska råd. Köp hos apforlaget.se eller på bokus och adlibris. Boken har fått höga betyg av kritikerna. contentmarketing #content #contenthjälp #kritikerrosad ...

Beställ idag hos oss eller där böcker säljs! #contentmarketing #contenthandboken ...

Bra omdöme från Tony! ”Contenthandboken är en riktigt bra bok för dig som är marknadsförare, innehållsskapare eller kommunikatör och vill utveckla sättet du skapar innehåll. Och den passar såväl nybörjare som mer erfarna.
Med många exempel kommer du garanterat också få en massa inspiration och nya idéer som du vill börja testa.” #content #contenthandboken #contentmarketing
https://tonyhammarlund.io/contenthandboken/
...

ontenthandboken recenseras i BTJ-häftet nr 7, 2020.
Lektören Louise Sverud ger boken betyg 4, vilket är Mycket bra, snäppet under briljant.
så här skriver hon bland annat: "Contenthandboken handlar genomgående om content – vad det är, vad det kan bestå av och vilka format som finns. Staunstrup beskriver alla momenten på ett enkelt och lättbegripligt sätt. Dessutom bjuder han på femtio exempel på content som läsaren kan skapa. Det är lätt att ta till sig innehållet och använda det i praktiken.” #contenthandboken #content #mycketbra #nybok #recension
...

Bokbord och signering idag av @pstaunstrup @staunstrupdigital på #b2bonline #stockholm #contenthandboken ...

Chans att lägga händerna på den färska #contenhandboken Posted @withregram • @staunstrupdigital Kommer du till #b2bonline i Stockholm imorgon? Jag är där med en massa ex av Contenthandboken, som du kan köpa signerad till ett bra pris. Finns förstås att beställa också, länk i bion #contenthandboken #b2b #ehandel #innehåll #marknadsföring #nybok ...

Bästa hjälpen! Posted @withregram • @pstaunstrup #humblebrag #newbook #nybok #contenthandboken #authormug ...

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Bibliotekstjänst gillar Contenthandboken

Contenthandboken recenseras i BTJ-häftet nr 7, 2020. Lektören Louise Sverud ger boken betyg 4, vilket är Mycket bra, snäppet under briljant. så här skriver hon bland annat: "Contenthandboken handlar genomgående om content – vad det är, vad det kan bestå av och vilka...

läs mer
Tony Hammarlund om Contenthandboken

Tony Hammarlund om Contenthandboken

Den här boken passar såväl nybörjare som de som arbetat med att producera innehåll under lång tid. Även om jag skapar mycket innehåll så är det alltid lika roligt att få inspiration och nya idéer. Det är riktigt inspirerande läsning och det finns mängder med bra...

läs mer
På pall i Tallinn

På pall i Tallinn

Med buss 35 från Viru Kesku tog vi oss lite öster om Tallinns centrala delar för att hälsa på vår tryckare, Printon. Viru Kesku är ett typiskt centrum i flera våningar, och tydligen mycket populärare än det mer nya Mall of Tallinn som ligger en hållplats läng med...

läs mer
En månad kvar till Contenthandboken

En månad kvar till Contenthandboken

2016 kom första upplagan av "Content marketing för alla", boken som fyllde ett tomrum på den svenska marknaden. Det blev en succé, och det kändes självklart när författarna Pontus Staunstrup och Joakim Arhammar fick pris på Swedish Content Awards, som det årets bästa...

läs mer

Unboxing Contenthandboken

Lite nervöst var det nog när Pontus Staunstrup tog tag i första lådan med sin nya bok, för att se om det blivit som han tänkt sig.

Och ja, han verkar nöjd, det blev precis som han hade tänkt sig.

Vi bläddrar i Contenthandboken

Det här är en bok om innehåll – hur du producerar text, video, ljud, bilder och grafik som kan användas i olika kanaler som en del av marknadsföring och kommunikation. Contenthandboken ska hjälpa dig som skapar innehåll i olika sammanhang att göra det lättare, få större genomslag och lyckas nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet, kommer du ha nytta av den här boken.
Riktigt bra innehåll behövs överallt!