Den här boken passar såväl nybörjare som de som arbetat med att producera innehåll under lång tid. Även om jag skapar mycket innehåll så är det alltid lika roligt att få inspiration och nya idéer.

Det är riktigt inspirerande läsning och det finns mängder med bra insikter att ta med sig som marknadsförare och innehållsskapare.

Pontus lägger i boken fram en smart tre-stegsprocess för att se till att man skapar allt innehåll man behöver. Enkelt men väldigt smart och något alla bör ha med i sin innehållsplanering.

Contenthandboken är en riktigt bra bok för dig som är marknadsförare, innehållsskapare eller kommunikatör och vill utveckla sättet du skapar innehåll. Och den passar såväl nybörjare som mer erfarna.
Med många exempel kommer du garanterat också få en massa inspiration och nya idéer som du vill börja testa.

Tony Hammarlund
Arbetar på contentbyrån Cemedia i Göteborg.
Driver även en intressant podcast för dig som vill utvecklas och hålla dig uppdaterad i en värld som ständigt förändras.